Bestilling

På MinAdvokat.dk har du mulighed for at få juridiske dokumenter skræddersyet af advokater for en fast, lav internet-pris.


Bestillingen af testamenter, ægtepagter og fuldmagter foregår via 3 forskellige spørgeskemaer – Se følgende links:

Sådan foregår bestillingen – generelt

1. Svar på spørgsmålene

Du bliver stillet cirka 12-18 spørgsmål via vores spørgeskema og har mulighed for selv at kommentere dine ønsker.  Det tager cirka 15 minutter at udfylde.

Spørgsmålene svarer til de spørgsmål, en erfaren advokat stiller på et personligt møde. Der er mulighed for selv at komme med bemærkninger til sidst i spørgeskemaet.

2. Klik og send dine ønsker til MinAdvokat

Når du har besvaret spørgsmålene kommer du frem til en slut-side, hvor du blot skal klikke på “bestil”. Først da sendes oplysningerne videre til advokaten.

3. Advokaten udformer et skræddersyet dokument

En advokat udfærdiger et udkast og sender det til dig. Herefter tager vi en snak i telefonen eller pr. e-mail om dine rettelser og spørgsmål.

4. Underskriv dokumentet

Når der ikke er flere rettelser eller spørgsmål, modtager du det endelige dokument, parat til underskrift.

Leveringstid: Cirka 10-14 dage

Fra bestilling til du står med det første udkast i hånden skal du regne med cirka 10-14 dage. Herefter gennemgår vi sammen dokumentet og ser, om der skal ændres noget. Skal der ændres noget skal du medregne cirka en uge mere.

Vi bruger gerne en dag ekstra på dokumenter. Vi sørger blandt andet for, at (mindst) 2 advokater gennemgår hvert dokument for at sikre, at det er af den højeste kvalitet. Vi leverer ikke dit dokument på 24 timer – til gengæld sørger vi for at dokumentet stemmer juridisk overens med dine ønsker.

Er du klar til at bestille?

Hvis du er klar til at bestille dit dokument kan du gå videre med vores links herunder:

Vores adresse

MinAdvokat.dk
c/o Adv. Sankt Knuds Torv
Ryesgade 31,
8000 Århus C

Telefon 8618 6846
Skriv til adv. Ulrik Grønborg

Åbningstider

Mandag-torsdag 9.00-16.00
Fredag 9.00-15.00

Vidste du dette?